چوب خط-Tally stick

۲۹ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی.

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی - 47 برگ وورد قابل ویرایش

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی 47 برگ وورد قابل ویرایش

دانلود فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی - 47 برگ وورد قابل ویرایش

فصل دوم ادبیات نظری پیشینه تحقیق رشد سالانه فروش لوازم خانگی
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 152 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47

 

 

2-1- مقدمه 

در دنیای امروز، مشتریان برای تصمیم گیری در فرایند خرید، با سوالات و اما و اگرهای بسیاری روبرو هستند. تنوع کالاها و محصولات مختلف باعث شده اند مشتریان با حق انتخاب های فراوان مواجه باشند. ازسویی دیگر شرکت ها دریافته اند که هزینه جذب مشتریان جدید پنج برابر هزینه حفظ مشتریان کنونی است و از دست دادن یک مشتری تنها از دست دادن یک قلم فروش نیست، بلکه فراتر از آن به معنی از دست دادن کل جریان خریدهایی است که مشتری می توانسته در طول زندگی انجام دهد(فلاح شمس، 1387).

درسال های اخیر بسیاری ازشرکت ها به این باور رسیده اند که یکی از با ارزش ترین دارایی ها آن ها نام ونشان های تجاری محصولات و خدمات آن هاست. اگر نام و نشان تجاری دارای ارزش ویژه بالایی باشد، شرکت می­تواند در سایه ی وجود آن هزینه های بازاریابی را کاهش دهد. زیرا مشتریان نسبت به آن آگاه و وفادار هستند، هنگام مذاکره و چانه زدن با توزیع کنندگان و خرده فروش ها شرکت از موضع قوی­تری برخوردار است و به شرکت اجازه می­دهد که قیمت ها را بالاتر تعیین کند زیرا از نظر خریداران، محصولی با این نام و نشان تجاری دارای کیفیت بیشتری است. شرکت می­تواند در سایه وجود آن بر دامنه محصولات خود بیفزاید زیرا خریداران نسبت به آن اعتماد دارند و همین عامل می­تواند در برابر قیمت محصولات رقیب از محصولات شرکت دفاع کند.همچنین مشتریان با پیشنهاد خرید نام و نشان تجاری به دیگران در جذب مشتریان جدید شرکت را یاری می­کنند(سرایی، 1389).

ارزش ویژه نام ونشان تجاری[1] به عنوان معیاری برای سنجش قدرت نام ونشان تجاری پیشنهاد شده که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است.ارزش ویژه نام ونشان تجاری تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند نشان می دهد. شناسایی ابعاد مختلف ارزش ویژه نام و نشان تجاری و چگونگی تاثیر آن بر رفتار و عکس العمل مصرف کنندگان به شرکتها کمک می کند تا برنامه های بازاریابی خود را هر چه بهتر و مؤثرتر تدوین و اجرا کنند. در این فصل از تحقیق ، به طور خلاصه و باتوجه به موضوع تحقیق ، به بیان مساله اصلی تحقیق و ضرورت انجام تحقیق و اهداف اساسی از انجام تحقیق، فرضیه های تحقیق ....  مطرح  می گردند(جوانمرد، 1388).

 

2-2- عوامل موثر فروش 

فروش محصول یا خدمات، مهمترین هدفی است که هر تولیدکننده کالا یا خدمات دارد. تمام آنچه به عنوان شیوه‌های مدیریتی در هر سازمان یا بنگاه اعمال می شود، راهکاری است برای نیل به هدف فروش بیشتر. پس می‌توان تمام فعالیتهای یک بنگاه تجاری، اقتصادی یا خدماتی را طوری طراحی کرد که فروش یا همان بخش سودآور فعالیت به بهترین نحو و بالاترین میزان صورت پذیرد(نیک رفتار، 1396).

 

2-2-1- اعتقاد به تفکیک بازاریابی از فروش 

بازاریابی مجموعه ای ازتمام تلاشهای سازمان یافته ای است که هدف آن درنهایت کسب سود و شهرت برای بنگاه است. این تلاشها از تحقیقات آغاز شده و بــا فروش ادامه می یابد. درحالی که فروش یعنی هنر و توانایی به ثمررساندن کلیه تلاشهای بازاریابی که به صورت ایجاد بازار، حفظ بازار یا افزایش سهام بازار متجلی می شود. پس صاحبان بنگاهها باید این دو فرایند را از هم تفکیک کنند و با نگاه صحیح به آنها بنگرند(مرادی، 1397).

 

2-2-2- هدف گذاری و برنامه ریزی فروش 

برنامه ریزی فروش پنج عامل پیش بینی هدف فروش، ظرفیت سازی و سرمایه گذاری ثابت، تجهیز منابع انسانی، ایجاد و تقویت کانالهای توزیع و خدمات پس از فروش را شامل می‌شود. یعنی هر بنگاه برای دستیابی به برنامه ریزی باید مراحل فوق را طی کند(کنعانی، 1394).

 

2-2-3- تولید ناب 

تولید ناب تولیدی است که در آن از حداقل موادخام، استفاده 50 درصد از نیروی انسانی و فضا، ترکیب کار و دانش و ارتقای سطح علمی دائمی و عوامل این چنینی استفاده شده باشد(مرادی، 1397).

 

 

2-2-4- انتخاب کالا براساس برخورداری از مزیت نسبی 

مزیت نسبی عبارت است از عناصری که به کمک آن باید نوع کالای تولیدی را انتخاب کرد. نیروی انسانی و مواد اولیه ارزان و فراوان، تکنولوژی بومی و دردسترس، شرایط اقلیمی مناسب، کمکهای دولتی، مهارتها و... ازجمله این مزیت نسبی هستند که سرمایه گذار را به سمت انتخاب تولید بهتر محصول راهنمایی می کنند(کنعانی، 1394).

 

2-2-5- انتخاب بازار براساس وجود مزیت رقابتی 

پس از تولید محصول، باید بازار موردنظر براساس وجود مزیت رقابتی در محصول بررسی شود. به دست آوردن سهم بازار، توانایی در بازاریابی، حجم و تعداد تولید، قدرت پاسخگویی کالا به نیازها، حاشیه سود بیشتر برای توزیع کننده ها، تصور و برداشت مثبت مشتری، کیفیت محصول، پشتیبانی و سیستم توزیع کارا ازجمله عواملی هستند که مزیت رقابتی را برای یک محصول می سازند(کنعانی، 1394).

 

2-2-6- وجود گرایش یا فلسفه مشتری گرایی 

درحال حاضر 4 گرایش سازمانی در بازاریابی وجود دارد. که به ترتیب قدمت گرایش های محصول گرا، رقیب گرا، مشتری گرا و بازارگرا هستند. دو گرایش اول درحال حاضر منسوخ و ناکارامد شده اند. گرایش چهارم یعنی بازارگرا، گرایشی پیشرفته و غیرقابل اجرا در شرایط فعلی ایران است. بهترین گرایش برای شرایط حاضر کشور ما گرایش مشتری گر است که این گونه تعریف می شود: «تمرکز همه فعالیتها، توجهات و احترامات بر محور مشتری، درک و تامین انتظارات مشتری و درنهایت تقدم خواسته مشتری بر فروشنده، تولیدکننده و توزیع کننده(کنعانی، 1394).

 


[1] Brand equity

دانلود فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی - 47 برگ وورد قابل ویرایش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پهلوان

پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق از دکتر منصور ثروت ..

پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق از دکتر منصور ثروت

پاورپوینت روش تحقیق از دکتر منصور ثروت


مشخصات فایل

تعداد صفحات 209
حجم 43 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی ادبیات و زبان فارسی


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت روش تحقیق از دکتر منصور ثروت جهت رشته ادبیات و زبان فارسی درقالب 209 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

مرجع شناسی نه هنر است و نه علم، بلکه وسیله ای است در شناخت سوابق موضوع و چگونگی رسیدن به سوابق موضوع. نه روش خاصی دارد، نه قواعد طبقه بندی شده ای، اما به مرجع شناسی نیاز دارد.در هنگام مطالعه به اشکالات عام (معنی واژه، نام خاص شخص یا مکان، اصطلاح ادبی، فلسفی) یا موضوعات خاص (سبک، وزن، صنایع لفظی و بدیهی ...) روبرو می شویم، که این مشکلات با مراجعه به افراد متخصص و کتاب های مرجع حل می شود.
 

        

 

 


فهرست مطالب
مقدمه
کتاب و کتاب شناسی
شناسایی مراجع
تهیه و تنظیم رساله پژوهشی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پهلوان

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE) با روش رانگ-کوتای مرتبه 4 با توضیحات خط به خط در ورد و قابلیت دریافت معادلات از کاربر

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE) با روش رانگ-کوتای مرتبه 4 با توضیحات خط به خط در ورد و قابلیت دریافت معادلات از کاربر

روش رانگ کوتای یکی از دقیق‏ترین روش‏های عددی حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی می‏باشد؛ و در از بین مراتب این روش، رانگ کوتای مرتبه 4 جزو دقیق‏ترین روش‏هاست این پروژه شامل کد برنامه نویسی این روش با نرم افزار متلب می‏باشد در این برنامه کاربر باید معادلات و شرایط اولیه و بازه حل معادلات را وارد کند این برنامه دارای توضیحات کامل شامل توضیحات کلی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 2
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی rar
دسته بندی ریاضی


توضیحات کامل

به نام خدا

 

روش رانگ کوتای یکی از دقیق‏ترین روش‏های عددی حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی می‏باشد؛ و در از بین مراتب این روش، رانگ کوتای مرتبه 4 جزو دقیق‏ترین روش‏هاست. این پروژه شامل کد برنامه نویسی این روش با نرم افزار متلب می‏باشد.

 

در روش رانگ-کوتای ما ابتدا بازه‏ی مورد نظر را در نظر گرفته و از نقطه‏ی شروع که مقدار آن شامل شرط اولیه می ‏باشد و توسط کاربر وارد می‏شود شروع کرده و در هر گام مقدار تابع را با نقطه‏ی قبلی محاسبه می‏کنیم تا به انتهای بازه برسیم.

 

در واقع در این روش با استفاده از مقادیر کمکی k1 ،  k2 ، k3 و k4 کلی ترین فرم بازگشتی را می‏نویسیم:

 

wi+1= wi + a*k1 + b*k2 + c*k3 + d* k4

 

این برنامه محدودیتی از لحاظ تعداد معادلات ندارد فقط تعداد معادلات باید با تعداد توابع مجهول برابر باشد(درجه آزادی صفر باشد)

 

توضیحات برنامه شامل دو بخش توضیحات کلی و جزئی است.

 

توضیحات کلی به معرفی روش رنگ کوتای و معادلات آن می پردازد و توضیحات جزئی شامل توضیحات خط به خط برنامه و نکات و ترفند های به کار رفته در برنامه است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پهلوان

دانلود پروژه فروشگاه اینترنتی با PHP

پروژه فروشگاه اینترنتی با PHP

پروژه فروشگاه اینترنتی، پروژه ای با زبان php و پایگاه داده mysql می باشد که در آن می توان محصولات مختلفی را به فروش رساند این پروژه در حد پروژه کاردانی و کارشناسی می باشد و قابل ارائه برای اساتید مختلف می باشد

دانلود پروژه فروشگاه اینترنتی با PHP

php
فروشگاه
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنت یا php
فروشگاه اینترنتی با پی اچ پی
پروژه فروشگاه اینترنتی
طراحی سایت
طراحی سایت با php
طراحی سایت با پی اچ پی
پروژه طراحی سایت
پروژه پی اچ پی
پروژه php
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل rar
حجم فایل 959 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

پروژه فروشگاه اینترنتی، پروژه ای با زبان php و پایگاه داده mysql می باشد که در آن می توان محصولات مختلفی را به فروش رساند. این پروزه در حد پروژه کاردانی و کارشناسی می باشد و قابل ارائه برای اساتید مختلف می باشد.

نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای این پروژه:

  • نرم افزار Dreamweaver برای مشاهده کدها
  • نرم افزار XAMP برای اجرای پروژه و ایجاد پایگاه داده و ریستور کردن پایگاه داده این پروژه در آن
  • و یک مرورگر برای مشاهده وب سایت

برای اجرای این پروژه می بایست ابتدا نرم افزار xamp را در سیستم خود نصب کنید. بعد از نصب این نرم افزار می بایست پوشه پروژه که به نام NewShop می باشد را در مسیر زیر قرار دهید:

C:\xampp\htdocs

سپس به سراغ نرم افزار XAMP رفته و آنرا اجرا کنید. فقط کافیس همانند تصویر زیر Apache و Mysql  را Start کنید.

 

طراحی سایت با php

بعد از این مرحله کافیست بر روی دکمه Admin روبروی Mysql کلیک کنید تا صفحه phpmyadmin برای شما باز شود. بعدش کافیست یک بانک اطلاعاتی ترجیحا به نام newshop درست کرده و بعد از آن از طریق منوی Import بانک اطلاعاتی پروژه را که درپوشه  NewShop و در پوشه DB قرار دارد را Attach کنید.

حال برای اجرای کامل پروژه باید یک User و password ایجاد کنید که در این پروژه از user , pass زیر استفاده شده است:

user: mehdi

password: mehdi_123

بعد به راحتی می توانید با وارد کردن آدرس زیر اجرای کامل پروژه را مشاهده کنید. برای وارد شده به بخش مدیریت سایت کافی نام کاربری را admin و رمز عبور را 13579 وارد نمایید.

http://localhost/NewShop/

تمامی مراحل فوق را با تصویر در زیر براتون میزارم. در ضمن برای مشاهده کدها نیز می بایست نرم افزار dreamweaver رو نصب کنید یا اینکه با notepad هم میتونید کدها رو مشاهده و ویرایش کنید.

طراحی سایت با php

 

دانلود پروژه فروشگاه اینترنتی با PHP

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پهلوان

دانلود تحقیق با موضوع طراحی و پیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک

تحقیق با موضوع طراحی و پیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک

تحقیق با موضوع طراحی وپیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک 163صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع طراحی و پیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک

تحقیق با موضوع طراحی و پیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 3436 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 163

توضیحات:

تحقیق با موضوع طراحی وپیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک

163صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

 

با توجه به نیاز روزافزون، به تکنیک های جدید برنامه نویسی تحت وب، در صدد برآمدیم تا به طراحی و پیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک بپردازیم . 
قسمت های مختلف این پروژه را می توان درچهار بخش کلی زیر خلاصه کرد:
ایجاد کاربر 
تغییر اطلاعات کاربر 
نمایش روند پیشرفت کار مربوط به کاربر
صفحات مربوط به معرفی تولیدات و ...     
اهمیت و کاربردها
مطمئناً محیط وب مکانی است که براحتی می توان به آن دسترسی پیدا کرد و تعداد کاربرانی که هر روزه به اینترنت می پیوندد در حال افزایش است پس طراحی اینگونه سایتها امری لازم و ضروری بنظر می رسد .
یکی از معیارهای برتری سیستم های کامپیوتری این است که تا چه حدی user friendly هستند. سعی ما بر آن بوده است که در پروسه طراحی این سیستم حتی الامکان کمترین اطلاعات از کاربر درخواست شود و سیستم تا جایی که مقدور است خود مسئولیت جمع آوری اطلاعات را بر عهده داشته باشد.
در چنین شرایطی مطمئناً هم کاربران برای استفاده از سیستم با سهولت و راحتی کار روبرو بوده و هم میزان خطا تا حد قابل توجهی کاهش می یابد. بعنوان مثال وقتی که یک کاربر به این سیستم login می کند برای بالا رفتن سرعت و به منظور جلوگیری از اتلاف وقت کاربر، از امکانات برنامه نویسی Client Side، برای چک کردن صحت نام کاربری و رمز عبور استفاده کرده، و سپس تست وجود چنین کاربری در پایگاه داده، قسمت سرور صورت       می گیرد. این کار باعث افزایش سرعت و امنیت می گردد. 
اهداف پروژه
اهداف این پروژه را می توان در ابعاد زیر دسته بندی کرد:
تسهیل سلسله مراتب و پروسه انجام کار
بکارگیری قدرت زبان برنامه نویسی پویای PHP و پایگاه داده MySQL 
سهولت استفاده از امکانات اینترنتی

با توجه به نیاز روزافزون، به تکنیک های جدید برنامه نویسی تحت وب، در صدد برآمدیم تا به طراحی و پیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک بپردازیم . قسمت های مختلف این پروژه را می توان درچهار بخش کلی زیر خلاصه کرد:• ایجاد کاربر • تغییر اطلاعات کاربر • نمایش روند پیشرفت کار مربوط به کاربر• صفحات مربوط به معرفی تولیدات و ...     
اهمیت و کاربردهامطمئناً محیط وب مکانی است که براحتی می توان به آن دسترسی پیدا کرد و تعداد کاربرانی که هر روزه به اینترنت می پیوندد در حال افزایش است پس طراحی اینگونه سایتها امری لازم و ضروری بنظر می رسد .یکی از معیارهای برتری سیستم های کامپیوتری این است که تا چه حدی user friendly هستند. سعی ما بر آن بوده است که در پروسه طراحی این سیستم حتی الامکان کمترین اطلاعات از کاربر درخواست شود و سیستم تا جایی که مقدور است خود مسئولیت جمع آوری اطلاعات را بر عهده داشته باشد.در چنین شرایطی مطمئناً هم کاربران برای استفاده از سیستم با سهولت و راحتی کار روبرو بوده و هم میزان خطا تا حد قابل توجهی کاهش می یابد. بعنوان مثال وقتی که یک کاربر به این سیستم login می کند برای بالا رفتن سرعت و به منظور جلوگیری از اتلاف وقت کاربر، از امکانات برنامه نویسی Client Side، برای چک کردن صحت نام کاربری و رمز عبور استفاده کرده، و سپس تست وجود چنین کاربری در پایگاه داده، قسمت سرور صورت       می گیرد. این کار باعث افزایش سرعت و امنیت می گردد. 
اهداف پروژهاهداف این پروژه را می توان در ابعاد زیر دسته بندی کرد:• تسهیل سلسله مراتب و پروسه انجام کار• بکارگیری قدرت زبان برنامه نویسی پویای PHP و پایگاه داده MySQL • سهولت استفاده از امکانات اینترنتی

 

فهرست برخی ازمطالب:

 نرم افزار Macromedia Dreamweaver MX:

 

ویژگیهای PHP :

 

توانائیهای  PHP :

موتور اسکریپت نویسی PHP :

ثبات و استحکام  Stability :

The Zend engine :

مزیتهای PHP :

MySQL

تاریخچه MYSQL :

ویژگیهای پایگاههای داده : 

 

متد های ارتباطی پایگاه داده :

دانلود تحقیق با موضوع طراحی و پیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پهلوان

دانلود دانلود پاورپوینت بازارسازهای اینترنتی

دانلود پاورپوینت بازارسازهای اینترنتی

فایل پاورپوینت با موضوع بررسی بازارسازهای اینترنتی در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش

دانلود دانلود پاورپوینت بازارسازهای اینترنتی

دانلود پاورپوینت بازارسازهای اینترنتی
پاورپوینت بازارسازهای اینترنتی
بازارسازهای اینترنتی
مدل پایپ 
مدل پلتفرمی
الزامات بازارساز اینترنتی
هداف بازارساز اینترنتی
چالش های بازارسازها
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2759 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33

چکیده محتوای فابل:

 

فهرست

 

1- بازارساز اینترنتی چیست؟

 

2- تعریف دقیق مولفه های بازارساز اینترنتی

 

3- مدل پایپ در مقابل مدل پلتفرمی

 

4- انواع بسترهای چند طرفه

 

5- مدلهای کسب و کار بازارسازهای اینترنتی

 

6- الزامات بازارساز اینترنتی

 

7- اهداف بازارساز اینترنتی

 

8- چالش های بازارسازها

 

9- معرفی چند نمونه

 

 

 

بازارساز اینترنتی چیست؟

 

بازارسازها جهت ایجاد بازاری برای گروه های مختلف فروشندگان و خریداران هستند.
بازارسازان آنلاین زیر گروهی از پلتفرم های چند جانبه (Multiple-Sided-Platform) محسوب می شوند.
uMSP ها عامل توسعه دهنده تجارت و تسهیل کننده تعامل هستند که در آن دو یا چند دسته متمایز مختلف را برای همکاری و تعامل با یکدیگر گرد هم می آیند.
بازارسازها در واقع بستری برای تجارت فیزیکی یا مجازی هستند.
 
 
تعریف دقیق: مؤلفه های بازارساز اینترنتی
برای تعریف یک سازنده بازار آنلاین، باید به تمام اجزای مختلف آن بپردازیم. یک بازارساز اینترنتی شامل بخش های زیر است:
بازارساز اینترنتی یک «بستر» است.
زیربنایی که در آن تعاملات انجام می گیرد.
دوم، "آنلاین" است،
مبتنی بر صفحه وب یا برنامه کاربردی مبتنی بر اینترنت
و سوم، این یک ”بسترچند طرفه" است.
طرفین مختلف در تعاملات حضور دارند که به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباطند.
و در آخر یک "بازارساز" است.
یک بازار اینترنتی که طرفین مختلف را در یک جا گردآوری می کند.

دانلود دانلود پاورپوینت بازارسازهای اینترنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پهلوان

دانلود مبانی نظری و پیشینه شبکه ‌های اجتماعی اینترنتی و گرایش به ارزش های غربی

مبانی نظری و پیشینه شبکه ‌های اجتماعی اینترنتی و گرایش به ارزش های غربی

مبانی نظری و پیشینه شبکه ‌های اجتماعی اینترنتی و گرایش به ارزش های غربی

دانلود مبانی نظری و پیشینه شبکه ‌های اجتماعی اینترنتی و گرایش به ارزش های غربی

مبانی نظری و پیشینه شبکه ‌های اجتماعی اینترنتی و گرایش به ارزش های غربی
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل docx
حجم فایل 494 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 86

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

کارکردهای فرهنگی شبکه‌های اجتماعی اینترنتی

ابزارهای نوین فناوری ارتباطی از پدیده‌های مهم فرهنگی و اجتماعی، و حتی سیاسی و اقتصادی و از اجزای بسیار مهم سازنده جریان‌های فرهنگی و اجتماعی عصر ما به‌شمار می‌آیند که تأثیری شگفت‌آور بر جوامع گوناگون و افکار عمومی می‌گذارند. از این رو، و بر اساس دیدگاهی جامعه‌شناسانه، باید آن‌ها را از اجزای مهم جامعه برشمرد. این ابزارها از کارکردهای مثبت ذیل بهره می‌برند:

دگرگونی پذیرش فرهنگی: به این معنی که فرد خود و رفتارش را با ارزش‌های اجتماعی و هنجارها همگون می‌سازد.

زدودن تأخر فرهنگی: که هماهنگی بین تغییر ناهمزمان عناصر فرهنگی را از بین می‌برد.

نسبی‌گرایی فرهنگی: که امکان برخورد و چالش فرهنگ‌ها و دانش‌ها و علوم را امکان‌پذیر می‌کند.

افزایش تراکم فرهنگی: که در برخورد با سایر فرهنگ‌ها و هنگامی به‌وجود می‌آید که عناصر افزوده شده به فرهنگ بیش از عناصر حذف شده آن باشد.

همگن‌سازی (ابرفرهنگ): که گویای تأثیر فناوری‌ها در سوق دادن جهان به‌سوی همگونی آرایه‌ها و چهره‌ها و فرهنگ‌هاست.

دموکراتیزه کردن فرهنگ و افزایش مشارکت سیاسی: که در پی استفاده از فناوری‌ها ایجاد می‌شود (همان: 103).

نقدگرایی: که درچی استفاده از فناوری‌های نوین رواج یافته است.

خردگرایی: که بیانگر این موضوع است که قدرت دیگر ریشه در سنت ندارد، بلکه ریشه در خرد دارد که نمود کامل آن قانون است.

اما کارکرد اجزای اجتماع همواره مثبت نیست و بر حسب اتفاق برخی عناصر ممکن است دارای کارکرد منفی باشند و آن نتایج منفی ممکن است باعث تخریب و از هم گسیختگی نظام اجتماعی شوند. به دیگر سخن گاهی اوقات عنصری در نظام اجتماعی می‌تواند از جهتی دارای کارکردی مثبت و از جهتی دارای کارکردی منفی باشد. از همین رو، و بر پایه نظر گروهی از اندیشمندان و صاحب‌نظران، افزارهای فناوری ارتباطی نیز دارای پاره‌ای از کارکردهای منفی‌اند:

تهاجم فرهنگی: که منجر به تعاملی نابرابر بین کشورهای دارای فناوری و فاقد آن می‌شود.

اسطوره‌سازی (جهانگرد، 1381: 21ـ18).

دانلود مبانی نظری و پیشینه شبکه ‌های اجتماعی اینترنتی و گرایش به ارزش های غربی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پهلوان

دانلود مبانی نظری و پیشینه تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه تبلیغات اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه تبلیغات اینترنتی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 66 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و اطلاع رسانی در کسب و کار امروز، به جزئی لاینفک در واحدهای اقتصادی مبدل شده؛ به گونه ­ای که بقا و تداوم هر تجارتی تا حدود زیادی به موفقیت و یا عدم موفقیت فعالیت­ های اطلاع رسانی، بازاریابی، بازارسازی و تبلیغاتی محصولات آن واحد بستگی دارد (ربیعی و همکاران، 1390). تبلیغات یعنی برنامه ­ریزی و مفهوم برنامه ­ریزی؛ یعنی این که چه مطلبی را در چه زمانی، با کدام رسانه و به چه شیوه­ ای به مخاطبان معرفی کنیم تا حداکثر تاثیرگذاری را به دست آوریم (حکیمیان، 1381). تبلیغات یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی برای افرادی است که قصد فروش محصول یا خدمتی را به کسی دارند (اسکوترا[1]، 2010). به عبارت دیگر، ایجاد رابطه با مشتری برای مطلع کردن و تاثیرگذاری بر روی نگرش و رفتار وی را تبلیغات گویند (اسماعیل پور، 1384). هر بازاریابی حرفه­ ای بدون تبلیغات، کارایی لازم را نخواهد داشت (ربیعی و همکاران، 1390).

تبلیغات، اطلاعاتی را در مورد کالاها و خدمات برای مصرف­ کنندگان به همراه دارد. این اطلاعات به مصرف ­کنندگان کمک می­ نماید تا بتوانند انتخاب ­هایی را بر اساس نیازها، خواسته ­ها و مشکلاتی که با آنها مواجه اند، از بین برندهای متفاوت داشته باشند. هدف نهایی تبلیغ ­کنندگان این است تا بتوانند مصرف ­کنندگان را وادار به خرید- چه بلافاصله یا در آینده- نمایند (متیو و همکاران[2]، 2013).

انجمن بازاریابی امریکا[3]، تبلیغات را به صورت زیر تعریف نموده است، تبلیغات هر نوع ارائه غیرشخصی[4] و ترفیع ایده ­ها، کالاها و خدمات توسط حامیان (سرمایه ­گذاران) شناخته شده[5]، است. ارائه تبلیغات اهداف متنوعی، مانند ایجاد آگاهی، ایجاد تصویر برند، شکل­ دهی همکاری های مثبت و تشویق رفتار مصرف­ کنندگان، دارد (دیوان[6]، 1999).


[1]. Scutaru

[2]. Mathew, et al.

[3]. The American Marketing Association

[4]. Non-personal presentation

[5]. Identified sponsor

[6]. Diwan

دانلود مبانی نظری و پیشینه تبلیغات اینترنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پهلوان

دانلود مبانی نظری و پیشینه نگرش به تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه نگرش به تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه نگرش به تبلیغات اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه نگرش به تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه نگرش به تبلیغات اینترنتی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 45 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

نگرش به تبلیغات اینترنتی

واژه اتیدیود[1]، معادل فارسی متعددی هم چون طرز تلقی، وجهه نظر، بازخورد، وضع روانی، ایستار، گرایش و نگرش دارد. ولی اکنون اصطلاح نگرش قبول عام یافته و به صورت­ های مختلف نیز تعریف شده است (ترکان و کجباف، 1387). نگرش یک سازه فرضی است، زیرا به صورت مستقیم قابل مشاهده نیست بلکه بیشتر با اظهارات کلامی و رفتاری همراه است (آذربایجانی و همکاران، 1385).

نگرش عبارت است از یک حالت عاطفی مثبت یا منفی نسبت به یک موضوع. یکی از مبتکران نظریه نگرش نوین[2]، ال ال ترستون[3] اعتقاد دارد که نگرش میزان انفعال یا احساس موافق یا مخالف نسبت به یک محرک است. نگرش ها احساسات عاطفی هستند که مردم پیرامون پدیده ها دارند (مون و مینور[4]، 1388). در تعریف دیگر، توجه به عناصر نگرش نیز مبذول شده است: ترکیب شناخت­ ها، احساس ­ها و آمادگی برای عمل نسبت به یک چیز معینی، نگرش شخص نسبت به یک موضوع اجتماعی است. نگرش، عبارت است از سازمان­ دهی بلندمدت فرآیندهای انگیزشی، احساسی، ادراکی و شناختی با توجه به برخی جنبه­ های محیطی که فرد در آن قرار گرفته است (آذربایجانی و همکاران، 1385).

در راستای بررسی رفتار مصرف ­کننده، نگرش را می ­توان بدین صورت تعریف کرد: تمایل ارزیاب­ گرانه یک مصرف ­کننده در جهت یا مخالف هر عنصر در محدوده بازار وی، نگرش او را تشکیل می­ دهد. به عبارتی نگرش، عبارت است از یک روش نسبتا ثابت در فکر، احساس و رفتار نسبت به افراد، گروه ها و موضوع ­های اجتماعی یا قدری وسیع ­تر، هر گونه حادثه ای در محیط فرد (همان منبع).

در یک نتیجه گیری کلی می­ توان گفت، نگرش یک مفهوم چند بعدی شامل عناصر شناختی، عاطفی و رفتاری است که نحوه رفتار افراد را تعیین می­ کند و هر نگرشی دارای موضوع خاصی است که این موضوع می­ تواند افراد، اشیا، رویدادها و حتی خود فرد باشد. نگرش، احتمالا شاخص ­ترین و ضروری­ ترین مفهوم در روان شناسی اجتماعی است (گاورونسکی[5]، 2007).


[1]. Attitude

[2]. Modern attitude measurement

[3]. L.L.Thurstone

[4]. Mowen and Minor

[5]. Gawronski 

دانلود مبانی نظری و پیشینه نگرش به تبلیغات اینترنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پهلوان

دانلود سورس پروژه آموزشگاه اینترنتی به زبان ASP.NET و با پایگاه داده اکسس(Access)

سورس پروژه آموزشگاه اینترنتی به زبان ASP.NET و با پایگاه داده اکسس(Access)

سورس پروژه آموزشگاه اینترنتی به زبان ASPNET و با پایگاه داده اکسس(Access)

دانلود سورس پروژه آموزشگاه اینترنتی به زبان ASP.NET و با پایگاه داده اکسس(Access)

ASPNET پایگاه داده access
وب سایت برنامه نویسی آموزشگاه ثبت نام
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل rar
حجم فایل 9740 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

سورس پروژه آموزشگاه اینترنتی به زبان ASP.NET و با پایگاه داده اکسس(Access) با امکانات زیر:
امکان تعریف کاربران با نقش های متفاوت ( مدیر ، کارمند ، مدرس ، دانشجو ، کاربر سایت )
محیطی اختصاصی با سطوح دسترسی مشخص برای کاربران با نقش های مختلف.
دارای انجمن بحث و گفتگو پیشرفته YAF با امکان مدیریت تالارهای گفتگو توسط مدیر (ایجاد و ویرایش تالارها با موضوع دلخواه).
شناسایی کاربر و واکشی اطلاعات کامل پرسنلی با ورود به سایت.

دانلود سورس پروژه آموزشگاه اینترنتی به زبان ASP.NET و با پایگاه داده اکسس(Access)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین پهلوان